Menu Sluiten

Demo’s Circle Software: LIVE! 2019

Zaakafhandeling én Klantcontact in Djuma: eenvoudig maar niet simpel

Onze ambitie: Dat geen enkele gebruiker opmerkt in een (zaak)systeem te werken. De gebruiker moet zich bezig kunnen houden met de uitvoering van zijn taken. Djuma dient alleen daar te ondersteunen waar de gebruiker er behoefte aan heeft. Een zaak- en klantcontactsysteem waarin relevante informatie en functionaliteit op het juiste moment en op de juiste plek voorhanden is, ook in het persoonlijke internetportaal: Djuma!

Zaakafhandeling én Bestuurlijke Besluitvorming in Djuma: gebruikersvriendelijk combinatie

Een van de belangrijkste processen in een overheidsorganisatie is wel het bestuurlijke besluitvormingsproces. Djuma ondersteunt dit complexe proces volledig, ontzorgt hierbij de eindgebruiker en houdt daarbij alle betrokkenen op laagdrempelige wijze op de hoogte van de voortgang.

Djuma als full swing Klantcontactsysteem: blijft bij de pinken

Als er ergens behoefte is aan snelheid dan is het binnen het Klantcontactcenter. De juiste informatie binnen één klik, of zelfs sneller soms, voorhanden, binnen één klik een reminder voor uzelf of doorverbinden naar uw collega. In één oogopslag zien welke lopende zaken er bij de betreffende burger zijn en hem of haar inseinen over de status ervan, dat is Djuma!

Zaaksystemen en de toekomst: artificiële intelligence is here to stay!

Enkele jaren geleden was het nog toekomstmuziek, nou, de toekomst is here to stay! Hoe combineer je nu artificiële intelligentie, deep learning en zaakgericht werken? De eerste stap is om nog sneller documenten in het zaaksysteem te registreren door volledig automatische herkenning. En dat gaat al sneller, betrouwbaarder en efficiënter dan de bestaande combinaties. Maar er zit nog meer in het vat. Ontdek wat er al is en wat er nog komen gaat!

Djuma Escaperoom: gamification als effectieve tool bij implementaties

Djuma Zaaksysteem ondersteunt de gebruikers en de hierbij op de gebruikersorganisatie afgestemde werkafspraken zijn van groot belang, maar verwateren snel. Gebruikers vervallen graag in oud en ongewenst gedrag. De Djuma Escaperoom brengt deze boodschap via gamification over op een innovatieve en speelse wijze. De 10 eerste bezoekers van deze (laatste) sessie ervaren de crisis rondom Bas Janssen en de Zakendamse kermis. Durf jij het aan om gemeente Zakendam te helpen met het vinden van de oplossing?