Menu Sluiten

Demo’s OpenText/OneFox: LIVE!2019

Zaaksysteem uit de Rijkscloud (2x)

Zaaksystemen breiden de laatste jaren steeds verder uit naar complete totaaloplossingen voor primaire bedrijfsprocessen, informatiebeheer en dienstverlening. Deze beweging zorgt ook dat grotere softwarepakketten en BPM-leveranciers zich steeds vaker richten op het Zaaksgewijs Werken.

Het OpenText platform (PaaS) biedt dan ook een alternatieve oplossing voor het Zaaksgewijs Werken en vraagstukken daaromheen. Het platform is voorzien van een zeer krachtige Business Process-, Case Management motor én volledig geïntegreerd met een markt leidende ECM-oplossing. De eigen ESB laag zorgt voor standaard aanwezige integraties naar diverse bedrijfsapplicaties én Landelijke Voorzieningen, OLO en meer. Daarnaast biedt het OpenText platform diverse modules: Klantenportaal, Samenwerkomgeving, Objectregistratie, Vergaderen, Besluitvorming en Documentcreatie. Maar ook een eigen low code development platform. Waarmee uw medewerkers zelf eenvoudiger primaire én secundaire bedrijfsprocessen kunnen digitaliseren en apps hiervoor kunnen bouwen.

We laten u dan ook graag zien wat de meerwaarde is van dit OpenText platform. Maar ook waarom o.a. een Ministerie van OCW en Provincie Zuid-Holland hiervoor hebben gekozen en hoe AppWorks direct beschikbaar is vanuit de Rijkscloud!

Verminderen van werklast voor eindgebruiker

Het is bekend dat het toevoegen van metadata aan documenten en andere content een vervelende en tijdrovende bezigheid is voor (DIV-)medewerkers. Terwijl slimme technologieën, standaardisatie en open data ervoor zorgen dan dit veelal geautomatiseerd kan. Wij laten graag zien hoe dit eruit kan zien vanuit de Rijkscloud.

Met behulp van automatische zaakregistratie, auto-classificatie, maar ook integraties met landelijke voorzieningen is veel informatie reeds voorhanden. Informatie die wordt hergebruikt waar en zodra dit nodig is. Waaronder in de Documentcreatie oplossing, die de werklast in communicatie naar burger en bedrijven aanzienlijk vermindert. Uw gebruikers hoeven daarom geen lijstjes meer in te vullen en brieven op te stellen, maar kunnen zich focussen op waarde toevoegen aan het proces. Wat u als organisatie weer helpt om sneller of betere resultaten te behalen. Met een informatiemodel Rijk als uitgangspunt, zodat ook de archivering direct geregeld is en u voldoet aan de archiefwet.

Slimme zaak- en documentregistratie met kunstmatige intelligentie

Ga mee op reis naar de wereld van kunstmatige intelligentie en andere slimme technologieën die u kunnen helpen bij het registreren en afhandelen van zaken.

We laten u zien hoe OpenText AppWorks, met behulp van kunstmatige intelligentie en slimme scanoplossingen, automatisch zaken en documenten kan registreren op basis van inkomende e-mail. Deze automatische zaakregistratie neemt u niet alleen veel werk uit handen, maar helpt u ook op weg naar een eenvoudige of zelfs volledig automatische afhandeling van de zaak.

Van case management naar Zaaksgewijs werken

Flexibiliteit en het dynamisch kunnen inspelen op veranderingen wordt steeds belangrijker voor organisaties. Dan helpt het niet als elk gedigitaliseerd proces in cement is gegoten. Met case management komt u los van de beperkingen van een (te) vastomlijnd proces voor de afhandeling van een zaak.

We laten u zien dat case management juist voor een efficiëntere en ‘Lean-ere’ zaakafhandeling kan zorgen. Waarbij elke ‘zaak’ (‘case’) dynamisch wordt behandeld en de software zelf beslissingen kan nemen in de afhandeling. Op basis van aangeleverde gegevens, eerdere routes of bedrijfsregels. Uw medewerker bepaalt zelf de te doorlopen route in het behandelingsproces, waar handmatige verwerking nog nodig is.