Demo’s Decos: LIVE! 2019

JOIN Mobile: taken afhandelen waar en wanneer je wilt

Zaakgericht werken waar en wanneer je maar wilt? Dat kan met JOIN Mobile! De nieuwste app van Decos sluit volledig aan bij deze tijd, waarin je overal wilt kunnen werken. Hiermee kun je heel gemakkelijk en flexibel vanaf je mobiel of tablet je zaken afhandelen – en daarmee de dienstverlening naar je inwoners optimaliseren. JOIN Mobile betekent namelijk kortere lijnen tussen inwoner en gemeente en snellere afhandeling van een zaak.

JOIN Mobile is beschikbaar voor zowel Android als iOS, met een heldere en stijlvolle interface. De app is volledig geïntegreerd met het Zaaksysteem van JOIN, zodat er een naadloze ervaring ontstaat tussen desktop en mobiel. Met JOIN Mobile ben je dus altijd up-to-date. Tijdens deze presentatie laten we je graag zien hoe eenvoudig je met de nieuwste app kunt werken en hoe je met enkele clicks en swipes je taken kunt afhandelen.

 Sneak preview: JOIN presenteert de nieuwste manier van zaakgericht werken

In nauwe samenwerking met klanten is Decos bezig een volledig nieuwe manier van zaakgericht werken te bouwen. Zo’n gebruiksvriendelijke User Interface ken je alleen van Coolblue of Bol.com – zeker niet van software voor overheden. Samen met onze eigen UX-designer heeft productowner David Bronsveld heel goed gekeken naar hoe onze klanten JOIN gebruiken en hoe we het systeem kunnen verbeteren.

Het is nog work-in-progress, maar dát dit allernieuwste zaaksysteem er binnenkort aan komt is een feit. In deze sessie vinden we het tof om je wat eerste schermen te laten zien, en vooral ook vertellen over hoe dit proces verloopt, met een heuse sprintcoach, gebruikmakend van Google Sprints en vooral in nauwe samenwerking met klanten. We zijn reuze benieuwd wat jij ervan vindt!

3.000 klant contact momenten per maand met JOIN Klant Contact

We zijn er trots op: bij ál onze klanten is JOIN Klant Contact echt de spil van de organisatie. Het Openbaar Ministerie, Gemeente Huizen, Gemeente Edam-Volendam… het zijn maar een paar voorbeelden van enthousiaste gebruikers. De vragen die bij onze klanten binnenkomen via telefoon, mail en social media worden via JOIN Klant Contact verwerkt. Dat zijn er bij elkaar meer dan 100.000 per maand!

Het toont aan dat dit klant contact systeem een centrale functie binnen je organisatie kan spelen, en dat verdraaid goed doet ook. Klant contact is echt een aparte tak van sport, die Decos bewust niet heeft ondergebracht in het Zaaksysteem, maar (ook) als stand-alone applicatie heeft gebouwd. Komt dat zien!

Bestuurlijke Besluitvorming: leuker gaat het niet worden, wel véél makkelijker

Met de nieuwste versie van JOIN Bestuurlijke Besluitvorming kunnen we niet alleen de college-vergaderingen faciliteren, maar ook de gemeenteraad optimaal bedienen. En dat vinden wij wel fancy aan deze module! Het hele proces van voorstel tot besluit verloopt eenvoudig via het Zaaksysteem van JOIN.

De module is supergebruiksvriendelijk opgebouwd en simpel te volgen voor de eindgebruiker. Het is duidelijk te onderscheiden of een voorstel naar het college of naar de raad moet, wie er advies moet geven en wie het moet accorderen, inclusief alle benodigde documenten en de route die er gevolgd wordt. Decos heeft de nieuwste versie van Bestuurlijke Besluitvorming  vrijgegeven in december dus hij is nog vers van de pers, en we laten het graag aan je zien!

Een goede front-end applicatie geeft inwoners regie op eigen gegevens

Wat hebben Meldingen Openbare Ruimte, Evenementen en Leerlingenvervoer met elkaar gemeen? Het zijn processen waarbij je als gemeente heel graag selfservice biedt aan je inwoners. Omdat zij hierbij zelf het beste weten wat ze nodig hebben en ze jou als gemeente kunnen helpen de boel goed te organiseren.

Alle drie de processen zijn zeer specifieke zaaktypes, waarbij Decos de inwoners in de lead zet met specifieke tools. Ook zetten we externe behandelaren snel en automatisch aan het werk. Met Fixi, EvenementAssistent en Leerlingenvervoer kun je deze processen heel efficiënt en gebruiksvriendelijk inrichten. Uiteraard kunnen de meldingen gekoppeld worden aan het zaaksysteem. Kom je ook kijken hoe onze front-end toepassingen werken?